Träningsresultat

Jag skriver ju nästan dagligen om att jag tränar och håller på men jag har inte skrivit något om några resultat! Nu har jag iofs bara tränat på det här "nya" sättet i typ två veckor, men visst har det blivit lite resultat! Har mätt med måttband och kollat med mina gamla mätningar och nu har jag samma centrimetrar som jag hade förra året när jag höll på med Herbalife, så det känns helt okej! På vågen så märks det inte så jättemycket, men jag väger iaf under 70 nu, vilket känns bra! Min målvikt ligger på 63, en vikt som jag tror kommer se bra ut på mig haha.

De ändringar jag har gjort med maten är att jag inte äter godis eller fikabröd längre, men jag har ju 1-2 "syndardagar" i veckan, alltså fredag-lördag eller lördag-söndag då jag "får" äta lite snask om jag vill, men det har inte blivit så mycket av den varan ändå! Jag äter mycket mer nyttig mat och jag försöker laga mat flera gånger i veckan istället för att äta en massa mackor! Och sen i tisdags har jag börjat dricka proteindrinkar och äta tabletter som ska öka förbränningen, effektivisera träningen och göra mig piggare, men jag tror att det tar nog några veckor innan man känner av dom. Men iår känns det som att jag kommer ha en grym kropp till sommaren! Heis.

Mina pre-måltids-burkar

Min frukost och efter träning-påse

Kanske ska gå o sminka mig asap?

 

  • 0 visningar

Gillar

Kommentarer